poniedziałek, 8 grudnia 2014

Tajlandia 2014


8.12.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Od rana ćwiczyłem, myłem się zjadłem śniadanie. Byłem w domu . Myłem naczynia, stół itp . Tata pracował przy komputerze, a Kasia przy laptopie.
O 15:45 dałem jeść żółwikom. Również umyłem im akwarium i zmieniłem wodę. Następnie wypiłem ice coffee <3 (z blendera)  i wyjechałem na spacer w swoim "elektrowozie". Jak zawsze było upalnie i na ogół słonecznie. Jednak chmury zakrywały - od czasu do czasu - słońce, co sprawiało uczucie lekkiego ochłodzenia.Zrobiłem kilka panoramicznych ujęć. A także Tajkom :* i ciekawym freskom. 
Pod koniec chodziłem po tym razem krótszym molo. 

Pozdrawiam, :* i 3mcie się ciepło!

2x molo  
 + port 
 łodzi i statki 
 łódź płynie wprost ku brzegowi 
 widok 
 bugenwilla 
 Tajka :* 
 freski 
 Tajki :* :* 
 zachód słońca 
zapada zmrok 
molo po którym dziś uskuteczniałem chodzenie :)


https://www.facebook.com/lukas.paulo


P. S. Komentarze mile widziane :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz