piątek, 19 grudnia 2014

Tajlandia 2014


19.12.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok. Dzisiaj z Kasią :* przyrządzaliśmy obiad: spaghetti ze szpinakiem. kroiłem szpinak, kiełbasę itp . Wyszło coś w ten deseń: (patrz pierwsze zdjęcie). 
Następnie usiadłem przed biurem. Rozmawiałem z Córeczką <3 :* Tajki Kob :*  Wygadana z niej dziewczynka i całkiem ładna :) Myślę, że w przyszłości będzie miała wielu adoratorów :) 
Po 17 - tej wyjechałem na spacer. Pstryknąłem 5 fotek w drodze do portu. 
Potem jeździłem po molo i fotografowałem morze i tym podobne. 
Z nowości: nie chodziłem po molo, tylko do dokoła Centrum Kontroli Jachtów. I to dwukrotnie :) 
Po powrocie do biura byłem z Tatusiem :* i z Kasią :* na basenie w Pier 42
Z czego tylko Kasia :* i ja pływaliśmy. Zamówiłem sobie kawę mrożoną <3  Kasia :* chyba sorbet, albo też ice coffee. 
Na koniec cyknąłem tajemnicze drzwi :D


Zapraszam Was do oglądania/komentowania! 


Rose for You! :* <3 


spaghetti made in Kasia :* & me 
Córka :* <3 Kob i Loy' a
(mówi do mnie: "I LOVE YOU!" ) 
mini wieża ciśnień
drogowskazy 
market 
lody! <3 

morze od brzegu (i nie tylko) 
zachód słoneczka 
centrum kontroli jachtów 
widoki 

mostek z/do statków/łodzi













Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz