czwartek, 18 grudnia 2014

Tajlandia 2014



18.12.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie jest dobrze :) Rano, robiłem to, co zwykle, czyli ćwiczyłem, brałem prysznic, jadłem śniadanie itp. O 13:15 wyjechałem na pierwszy dziś spacer. Zrobiłem bar znajdujący się przy końcu ulicy przy której mieszkam. Potem napotkałem na muszle :) i jakąś tam lilie wodną ;) W Golden Barze Salon and Salon już się życzą Szczęśliwego Nowego Roku :)
Byłem nad morzem. Z ciekawostek widziałem paralotniarza, który leciał za motorówką. Widziałem też polującą czaple białą. Zrobiłem fotki i nakręciłem filmik. Na lunch byłem z Agą :* w Fon Fon Sea Food. Zamówiłem mięso wieprzowe z warzywami + ryż. Było pyszne! :)
Po obiedzie pojechałem znowu na molo. Musiałem spalić to, co zjadłem. Między innymi młoda para robiła sobie sesję fotograficzną. Poprosiłem, czy mógłbym im cyknąć fotkę. Zgodzili się, co więcej zaoferowali mi zrobienie ze sobą zdjęcia! >:D

Zapraszam do oglądania / komentowania! :)


Bar na końcu ulicy  
 muszelka 
 lilia wodna 
 Golden Bar już przygotowany na nadejście Nowego Roku :) 
 Widok 
 paralotniarz 
 widoki 
 czapla biała 


autobusy
 lunch



------------------------------------------------------

Popołudniowe morze  
 łódź wiosłowa w czarno białym 
 samolot
 młoda para
 + ja



O ile to możliwe, skomentujcie moje zdjęcia. Wszelkie uwagi są dla mnie cenne :)


Zapraszam też na mojego FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz