sobota, 27 grudnia 2014

Tajlandia 2014


27.12.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)




U mnie wszystko ok :) 



 Dzisiejszego dnia byłem na pierwszym spacerze w okolicach godziny 15 - tej. Pojechałem do Portu Chalong. Zostałem tam do godz. 15:30. Później ok 17 - tej byłem tam znowu :) Chalog Bay ma w sobie jakiś chyba magnes, bo przyciąga mnie do siebie każdego nie mal że dnia :) Na drugim spacerze zszedłem z woza i przeszedłem po krótszym molo, dłuższą trasą ;) Nagle, okazało się, że widzę tęczę! :) Piękną, chyba 4 barwną. Pochwyciłem aparat i cyknąłem ją. Mam foto jak stoję na molo.
 Para chyba z RPA płynęła długorufową "gondolą". Spytałem się ich - na migi - czy mogę ich uwiecznić. Kiwnęli głowami zgadzając się. 
Wieczorem byliśmy w Fatty' s Restaurant na pysznej obiadokolacji. 

 okazja :) 
 łodzie długorufowe 
 + motorówka 
 statki
 port 
 statek wycieczkowy
 brzeg
 palma kokosowa
 Tajka :*
 kwiaty i łańcuch
 z Tajką :* Um
 tęcza!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz