wtorek, 16 grudnia 2014

Tajlandia 2014


16.12.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie ok :) Od rana ćwiczyłem, myłem się jadłem itp . Zrobiłem foto świątecznego wina i okularom przeciw słonecznym. W późniejszym terminie pojechałem na spacer na molo. Objechałem najpierw dwa mola robiłem fotki. (Nie wiem czy się Wam nie znudziło stale to samo? :o) Kolejno ująłem - w czarno białym - nie działającą wymianę monet. Jadąc dalej zdjąłem palmy butelkowe,  autobusy na molo i zachodzące słońce. 
Na kolację zjadłem przepyszną tortillę made in Kasia :*


Świąteczne winko 
molo i łodzie długorufowe 
+ zachód słońca
Nie działająca wymiana monet 
Palmy butelkowe 
fajny kolorowy autobus ;) 
Wjazd na molo (mam zgodę na publikację)
zachód słońca + molo i morze
Tortilla made in Kasia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz