piątek, 17 lipca 2015

Tajlandia 2015


17.07.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Byliśmy dzisiaj po Juleczka <3 :* pod tajską szkołą ;) Adaś bawił się na placu zabaw, podczas gdy Tata <3 :* poszedł po J. <3 :* 
To wielka szkoła. 3 - piętrowa w kształcie litery U. 
Następnie pojechaliśmy z marszu do Sea Food w Rawai <3 Uwielbiam tam jeździć <3 >:D Jest tam targ ze świeżymi owocami morza, rybami, krabami itp. Idzie się przez uliczkę z kramami i wybiera się co się chce zjeść. Później wchodzi się do restauracji, i mówi się kelnerom w jaki sposób chce się mieć to przyrządzone. Jest przepysznie! 
Później byliśmy na zakupach w Tesco Lotus. Z tym, że ja zostałem w samochodzie, podczas zakupów. Zrobiłem tylko Świątynkę Buddyjską i zdjęcie pomidorów, sałaty i cebuli :)

Szkoła Julka <3 :*


Julcio <3 :* i inni uczniowie
Tata <3 :*, Adaś <3 :* i Juleczek <3 :*  
widok z restauracji w Rawai Beach 
guma :D
 Margolcis :* i Sandrusia :* 
Julcio <3 :* i podwójna rurka >:D 
+ Tata <3 :* 
muszle 
Tom - Yum Kung + Som - Tam 
surowe małże
podano do stołu! :) 
Sandrunia <3 :* i półmisek sosów 
Świątynka Buddyjska + kable :D 
warzywna układanka :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz