środa, 29 lipca 2015

Tajlandia 2015


29.07.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Do południa byłem na basenie w Pier 42 na basenie. Pływałem, chodziłem i się masowałem. Jak zwykle było super! >:D 
Po 16 - tej wyjechałem na spacer. Spotkałem Steve' a który siedział w barze i pił piwo. Zawołał: - Hey Lukas! How are You? Do You like beer and conversation? - zadał mi propozycja nie do odrzucenia. Odp. mu że nie mam kasy (zgodnie z prawdą), ale on pocieszył mnie, że nie ma sprawy, i że postawi mi małe piwko :) 
Później pojechałem na spacer na molo, gdzie chodziłem i robiłem zdjęcia. Wiał ciepły silny wiatr, który orzeźwiał. 
Przeszedłem dwa molo i cyknąłem multum fotek. Trochę mi to zajęło czasu, tym bardziej, że wszyscy chcieli zamienić ze mną chociaż dwa zdania ;) Bardzo miło. Wracając do domu moja znajoma Tajka :* wzięła mnie na rozmowę i piwko ;)

------------------------------------------------------------------------

Super dzień! >:D


Basen w Pier 42 
 po pływaniu
 ...idź dalej! >:D
 Steve & Friends

 Tajka :* z baru
 molo
 zachód słońca + molo
Lukas na spacerze 
 zachód słońca + molo + Big Budda
 w barze






P. S. Podobał / nie podobał Ci się wpis? :o
Nie zapomnij skomentować ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz