niedziela, 19 lipca 2015

Tajlandia 2015


19.07.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) W dzisiejszym dniu  Tatuś <3 :* zabrał mnie, Margolcie :* i Sandrusie :* na ciekawą wycieczkę. Najpierw zwiedzaliśmy Świątynie z Wielkim leżącym (odpoczywającym) Budda. Są tam też inne świątynie. 
Później zjedliśmy obiad w restauracji koło dżungli. Ja wziąłem sobie kaczkę z ryżem i sosami. Margolcia :* lub Tata wzięli zupę z kaczki. Dalej pojechaliśmy na plantację orzeszków nerkowca.Tata <3 :* pięknie i dużo opowiadał o tym jak rośnie i co z niego się wytwarza. 
Po kolacji wyszedłem na spacer. Stwierdziłem iż nie warto brać "Bat - Mobil" - a, bo pogoda była mocno nie pewna. Wziąłem tylko kijki, aparat na szyję i "popędziłem" >:D do portu. Przeszedłem tylko raz krótsze molo i wykonałem parę zdjęć. 
Zapraszam do oglądania oraz komentowania! :)





























Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz