sobota, 25 lipca 2015

Tajlandia 2015


25.07.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani!



Tego dnia pojechałem z Tatą <3 :*, Julkiem <3 :* i Adasiem <3 :* na tor motocrossowy >:D Było super! >:D Julek czyni postępy :) Najważniejsze, jest przełamać strach i własne bojaźnie. Odważyć się i dodać gazu! Juleczek <3 :* miał długo "pietra" przed stawaniem na down-hill. Jednak powoli go przezwycięża :) 
 Po 15 - w domo-biurze :D - zjedliśmy pyszny deser lodowy <3 >:D , a po 16:30 pojechałem na spacer w "Bat-Mobil- u" :) na pierwszy strzał poszła Lilia wodna koloru białego. Rosła sobie przy ulicy, koło baru/restauracji/sklepu,salonu … W różnych miejscach można je spotkać i w różnych kolorach występują.

Kolejno przejeżdżałem obok B. B. Q. z SeaFood - em, kurczakiem i wieprzowiną do wyboru. Niemiałem zbytnio kasy, więc tylko dla zaostrzenia apetytu zrobiłem zdjęcie. Storczyki rosły w większości przed domami/salonami/sklepami. Były cudne i bardzo fotogeniczne :) Także inne kwiatki, których nazw nie znam. 
Pod koniec spaceru przeszedłem po dwu molo. 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz