wtorek, 28 lipca 2015

Tajlandia 2015


28.07.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Byłem dzisiaj do południa na basenie w Pier 42 - kompleks hotelowy. Było super! :D pływałem jak szalony >:D Przepłynąłem 20x stylem "pseudokraul", 10x stylem grzbietowym i chodziłem w basenie. 
Wróciłem do domu, by przepłukać mój pas i kąpielówki z chloru, następnie pojechałem na spacer. Przejechałem przez bary z Tajkami :* :* :*. Niektórym zrobiłem zdjęcia. Byłem też na molo. Wróciłem do domu na krupnik. Zjadłem z Sandrusią :*. Umyłem naczynia i wyjechałem drugi raz na spacer. Tym razem jednak, zostawiłem "Bat-Mobil" zahamowany przed molo, a sam chodziłem. Najpierw obszedłem krótsze molo 2x, później dłuższe molo 1x. 
Tajki, Tajowie i inni spacerowicze, biegacze mieszkający na wyspie Phuket mówili np:
"- Good!" albo "- Exersicse good!" itp. Bardzo miłe i budujące słowa. Poza tym cykałem widoczki morza, łódek/motorówek/stateczków. i zachodowi słońca. 
Przejeżdżając na drugie, główne molo, cyknąłem stare auto sportowe tzw. "landarę" >:D

serce ze zdjęć 
 Lilie wodne
 Znajoma Tajka (której Imienia nie pamiętam)
 + wianek i naszyjnik :)
 inne znajome Tajki :* :* :* :* :*
  i jeszcze inne :* :* :*
 wreszcie dotarłem na molo! :D
 Tutaj już zaczynają się foteczki z drugiego spaceru
 Big Budda z zachodzącym słońcem
 łodzie długorufowe i główne molo



+ flaga Tajlandii 
 landara
 łeb self - i :D

Zapraszam też na:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz