czwartek, 23 lipca 2015

Tajlandia 2015


23.07.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Byłem z Tatą <3 :* na lunchu. Wziąłem sobie kurczaka z białym makaronem i mango. Było pyszne! :)
Następnie pojechałem na basen do Pier 42. Zapomniałem ręcznika :/ Więc, pognałem s powrotem do domu. Jak się nie ma w pamięci, to się ma w… kołach! >:D 
Pływało mi się super. Była My Girlfrend Sara <3 :*, a także zaprzyjaźnione Tajki :* :* :* :* 
Później odstawiłem plecak, rozwiesiłem mokre rzeczy i ruszyłem na spacer "Bat-Mobilem". Byłem na dwu molo, gdzie chodziłem słuchając muzyki z odtwarzacz MP3. 
Nie byłem jedynym posiadaczem słuchawek: sporo moich Friends - ów miało słuchawki i albo biegali, albo się rozciągali, albo po prostu chodzili. Większość do mnie zagadywała :)

zagryzki :)
 danie główne:
 Tata <3 :*
 jedna z tych dróg prowadzi wprost na molo
 główne molo
 + motorówka 
 profil - ówka czarno-biała 
 motorówka, łodzie długorufowe i molo
  boczne :D 

Jest też film :)

 latarnia ciągle jeszcze z rusztowaniem
ciężarówka nurkowa  
 przejścia nie ma… 
 zachód słońca 
 Big Buddha 

 Amarylisy
 Byczy Bar >:D 
 Narodowy Sport Tajlandii 

 my Friends

Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz