środa, 22 lipca 2015

Tajlandia 2015


22,07.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Przed południem poszedłem - z kijkami i plecakiem - do Pier 42. Popływałem trochę, poćwiczyłem itp . Spotkałem znajome Friennds: (między innymi Sare i Pia). 
Wróciłem do domu na pyszny obiad (rybka, ziemniaczki i suróweczka) jaki zaserwował Tata <3 :* 
Po zjedzeniu i umyciu naczyń, pojechałem na spacer. Jak zwykle do portu. Z tym, że nie robiłem dziś zdjęć molo, morza itd . 
Po powrocie przyjechała Małgosia <3 :*. Tylko po jakieś papiery, czy coś w tym stylu. Lecz Dasieniek <3 :* wybiegł ją czule powitać. W efekcie mają razem zdjęcie na motorze :) 
Pod wieczór poszliśmy męską grupą >:D na "opa opa". J. <3 :* z hulajnogą, a A. <3 :* z "motorem" >:D
Prócz zdjęć Panów uwieczniłem także róże chińskie, czyli hibiskusy.

Zapraszam też na:


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz