wtorek, 14 lipca 2015

Tajlandia 2015


14.07.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


U mnie wszystko git :) Byliśmy z Margolcią :* i Sandrusią :*  na lunchu w Fon Fon Sea Food. Zamówiłem sobie kurczaka z orzeszkami nerkowca i sok z kokosa. Było wyśmienite! 
Później poszliśmy na spacer na molo. Nie brałem "Batmobila", gdyż siąpiło (po dłuższych-większych opadach) gdy wychodziłem na zewnątrz i pogoda była nie pewna. 
Obznajomiliśmy Margolę :* jak pójść do portu itp . Nakręciłem filmik z głównego molo, a także cyknąłem fotki. 
Podczas odpoczynku, podjechał mój znajomy Taj - kierowca z pustymi siedzeniami. I do mnie gada po tajsku, czy nie chcielibyśmy się przejechać >:D Taka okazja, może się nie powtórzyć, więc, wsiedliśmy! :) 
Później poszliśmy na piwko do Beer Garden
Zaś pod koniec dnia pojechaliśmy na Tajski grill >:D

------------------------------------------------------------------------

Podsumowując był to bardzo miły i ciekawy dzień :)

A co u Was?







































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz