środa, 15 lipca 2015

Tajlandia 2015


15.07.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani!

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Na podwieczorek jadłem słodziutkiego, soczystego i dojrzałego ananasa :D Później pojechałem na spacer. Znów byłem w porcie :) Chodziłem po molo i cykałem fotki >:D Trochę się pozmieniało: 
Przed głównym molo wyrosła latarnia morska i przybyła kostka brukowa. Jeszcze nie jest skończona. 
Wróciłem do domu i zjadłem pyszniutkie małe ananaski :) 
Wieczorem mój Braciszek Juleczek <3 :* m. in. stał na głowie! :D

ananas pokrojony
widok na łódź długorufową i czaple białą
widok na kawałek głównego molo 
port Chalong Bay 
my self 
łodzie i motorówki 
panorama z 3 zdjęć
zachód słońca w Chalon Bay
my self 
self kijków :D
latarnia morska i kostka brukowa
ananaski :D 
Juleczek <3 :* ogląda świat dogóry nogami >:D


Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz