niedziela, 25 stycznia 2015

Tajlandia 2015


24.01.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok. Tego dnia był u nas Julek :* <3. Z Kasią :* <3 składali i sklejali model samolotu. Zabawa była przednia, szkoda tylko, że samolot nie zechciał latać… :( 
Następnie poszliśmy na basen do Pier 42. Pływaliśmy, bawiliśmy się. J. :* odkrył jak się bawi tryskaczami >:D Potem chlapał na mnie wodą… "O nie! Ta zniewaga wody wymaga!" - i oddałam mu!
Tak się bawiliśmy. Poza tym pływaliśmy, piliśmy szejki a Kasiunia <3 :* cykała fotki. 
Julek <3 :* odkrył na wodzie ślady obcych… Na wodzie unosiła się trudno dostrzegalna powłoka. :)
Podczas brania prysznica, Julo :* <3 schował się pod liście plamy bananowej, mówiąc, że to deszcz.
Bardzo fajnie było! >:D

------------------------------------------------------

Popołudniu byłem na spacerze w porcie. Zrobiłem panoramy i nie tylko. Przeszedłem się po dwóch molo i tak się skończył ten dzień.

Babcia <3 :*

































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz