środa, 21 stycznia 2015

Tajlandia 2015


21.01.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

Tego dnia był Dzień Babci. Stworzyłem, więc laurkę w programie Photoshop-online i Jej wysłałem. Na lunch miałem przepyszną tortillę (ciasto kupione, a resztę sami przygotowywaliśmy). 
Po obiedzie wyszedłem na pięterko i tam robiłem "coś"  %$@&*^-^_.
Popołudniu pojechałem na spacer. Jak zwykle do portu. Morze odpłynęło… zostawiwszy łodzie i statki na suchym lądzie. Słońce romantycznie zachodziło… Przeszedłem się po dwóch molo rozmawiając z spacerowiczkami :* i spacerowiczami. Przy okazji cyknąłem zachody słońca.
Wróciłem do domu na kolację. Było sushi! <3 
Potem pojechaliśmy na piwko.

Laurka dla Babci
 tortilla! <3 
napisy 
 detal 
 łodzie zostały, tylko morze odpłynęło… 

daleko! 
 zachód słońca
 zachód słońca
 zachód słońca (odbicie) 
 dłuższe, główne molo
  ja na krótszym molo
  zachód słońca nad zatoką
 po zachodzie 
 sushi! <3
 suszy… 
 bateryjka w barze 
 Magda :* :) 
 nogi Magdy :D 
 + Arek ;)
 detal
 Kasia :* <3 i Tata :* <3 
 detal
 ulica




zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz