niedziela, 25 stycznia 2015

Tajlandia 2015


23.01.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie całkiem nie źle. Na lunch dostałem oryginalnie wyglądający makaron :) Bo w kolorze jasno różowym! :D Był u nas Julek :* <3 i oglądał bajkę na Kasi :* laptopie. Ja zrobiłem fotki archiwalnych zdjęć mego brata i moim wiele lat temu, kiedy cwałowaliśmy do przedszkola. 
Wieczorkiem byłem na spacerze. Przyjemnie wiało, ale i tak się spociłem. 
Na końcu molo - pół drogi - zostałem przywitany i zaproszony przez dwie pary Tajów na piwo! >:D Pomogli mi usiąść i trzasnęli ze mną po jednym browarze! :) 

różowy makaron! :D 

 to ja (w przedszkolu)x lat temu, kiedy byłem piękny i młody :D
 a to mój brat Michał
  bar w okolicy mojego aktualnego miejsca zamieszkania
 krótsze molo, dłuższy spacer :)
 dłuższe molo
 morze odpłynęło, zostawiając motorówki bez wody...
łódź długorufowa też została bez wody
 z moją znajomą Tajką :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz