piątek, 2 stycznia 2015

Tajlandia 2015



2.01.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Dzisiaj dostałem od Kasi :* zadanie: Zrobić fotki krzeseł i stołów. Dojechałem do plaży by ująć morze.
Na molo spotkałem mężczyzn ćwiczących! :o i szczena mi opadła… Przy takim upale, a im się jeszcze ćwiczyć chce bez klimatyzacji! Podziwiałem ich przez dobrych 15 minut, aż w końcu pojechałem dalej. Byłem dziś jeszcze na drugim spacerze po godzinie 17 - tej. 

I tak minął mi drugi dzień Nowego Roku :)

stoły i ławy
 krzesła i stoły 
 widok na paralotniarza
 i na morze 
 ozdoby
 :) 





 podziw i szacun! :)





 Bamboo 
 sałatka owocowa
 zdechła jaszczurka
 palma oświetlona
 łodzie długorufowe przy molo
 przy zachodzie słońca
 księżyc








A co u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz