środa, 7 stycznia 2015

Tajlandia 2015


7.01.2015

Witam Was moje Kochane :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

Byłem dzisiaj z Kasiunią :* <3 na mrożonej kawie i naleśniku z ananasem :) Chciałem zrobić detal, choć nie wiem, czy mi wyszedł. Następnie pojechałem swoim "Bat-mobilem" >:D na manicure/pedicure. Z salonu kosmetyczno-masażowego miałem widok na Tajkę :* <3 Pinky wachlującą się kartką papieru. Zrobiłem też fotografie dwóm Tajkom :* :* masażystce i kosmetyczce. 
Później udałem się na spacer. Zbliżał się deszcz, ale pokusa zrobienia zdjęć była silniejsza… Po obróbce i kasacji podobnych/nieostrych fotek zostały mi 3.

Byłbym wdzięczny za skomentowanie tego wpisu.

Tajki i Tajowie życzą: 
detal w restauracji 
 Kasiunia :* <3 nad ice coffee 
 Lukas nad mrożoną kawą <3 
 detal 
sesja Kasia <3 :* "Kapitan Hook" nad szejkiem 
 naleśnik i lody <3 
 mój 
 Tajka :* Fon <3 (z restauracji)
 stoły do masażu
 Tajka :* <3 Pinky (przed salonem z wachlarzem)
 Tajka :* <3 masażystka 
  Tajka :* <3 pedicure - kirzystka  
  Tajka :* <3 Pinky 

Widokówki (przed deszczem)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz