czwartek, 8 stycznia 2015

Tajlandia 2015


8.01.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko git. Ćwiczę na materacu, krześle, z ekspanderami i na stojąco. Również dużo chodzę. Byłem dzisiaj na spacerze w okolicach przedpołudnia.
W barze Officess II zjadłem późne śniadanie: jajecznice z sosem słodko-pikantnym. Do tego tosty z bekonem + mała biała. Później byłem na spacerze w porcie. Chodziłem po molo. Wiał przyjemny wiatr, który sprawiał wrażenie orzeźwienia. 
Cyknąłem ze dwa zdjęcia morza, kiedy zadzwonił telefon - Hej Łukaszek! Gdzie jesteś? Czy masz ochotę na obiad? - odezwał się głosik Kasini :* <3
Umówiliśmy się w barze Officess II. Kasia :* zamówiła krewetki z ryżem, a dla siebie wziąłem ananasa z niespodzianką
Byłem też na drugim popołudniowym spacerze. Musiałem spalić to, co zjadłem. Spacerowałem po dwóch molach. Na każdym cyknąłem sobie zdjęcie z Tajkami :* :*



Kuter na brzegu
 łodzie i motorówki 
 barek
 detal
 co by tu zjeść? :o
 jajecznica i tosty z bekonem!
 + mała biała <3
Lukas at coffee

 detale na ścianie
 w portowym barze
 morze
 Harley z przyczepą >:D
 ponton
 Big Budda



 ryż + ananas z niespodzianką
 danie Kasi :* <3
 a oto niespodzianka! :D
 barek
%%%
 serduszkowy detal 



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 z cyklu morskie widoki
bus wycieczkowy
z Tajką :* Pufai <3
z Tajką :* Ninadia z Krabi






Zapraszam też na Facebook'a:


A co u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz