niedziela, 18 stycznia 2015

Tajlandia 2015


18.01.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Kolejny dzień, kolejny upał <3 :D Na lunch jadłem ryż z krewetkami, szpinakiem i innymi dobrociami :) Późnym popołudniem pojechałem na spacer. Tradycyjnie nad morze :D Przejechałem się po dłuższym molo, ale nie do końca :) Zrobiłem stopa przy przedłużeniu i tam chodziłem. Jakieś Tajki :* :* mnie zaczepiły :D Poprosiłem o zdjęcie. Zgodziły się! 
I tak minął mi ten dzień.

ryż z krewetkami i ze szpinakiem <3
 oferta :)
 może ktoś coś? :) 
 panorama 
 artystyczne pęknięcia 
 Jana 
 :) 
 zachód słońca
Port 
 łódź długorufowa przy krótszym molo
 z Tajkami :* :*
 Tajka :*
 zachód słońca


A co u Was?

P. S. Byłbym bardzo rad, gdybyście skomentowały/skomentowali ten wpis.
Dziękuję! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz