poniedziałek, 26 stycznia 2015

Tajlandia 2015


26.01.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie jak zwykle wszystko ok. 
Na obiedzie byłem w Fon Fon Sea Food. Zamówiłem krewetki w sosie słodko-pikantym. Było mi mało pikanterii, więc dołożyłem jeszcze innego sosu i chilli puder :) 
Byłem na pierwszym spacerze w porcie. Przejechałem się po dwóch molo i zrobiłem zdjęcia. Spotkałem też dwie Tajki :* :* na jednym motorze. Poprosiłem o pozę do fotografii.
Wieczorem też byłem w porcie. Tym razem jednak chodziłem po obu molo. Słońce chyliło się ku zachodowi, aż w końcu całkiem zaszło zostawiając mrok.
Spotkałem Tajkę :* Nong z którą się zakumplowałem.  

krewetki w pikantnym sosie otoczone limonką
 + ryż posypany posypką Chilli
 molo i łodzie
 Hook 
 kadry łodzi 
 wejście - wyjście na - z molo 
 łodzie 
 panorama




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz