środa, 28 stycznia 2015

Tajlandia 2015


28.01.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?


Mój dzień zaczął się od zakupów. Otóż kupiłem ciabatę we Włoskiej piekarni :)
Po powrocie z bułkami, u drzwi pojawił się kotek. Zdążyłem tylko zawołać - Kici kici! - i już nawiał! Ale strzeliłem mu fotkę :D 
Byłem jak zwykle 2x w porcie. Pierwszy raz tylko się przejechałem i zrobiłem zdjęcia. Nie samo morze :) Starałem się urozmaicać. Ale czy mi to wyszło? :o
Oceńcie sami!  :)


piekarnia w mojej okolicy
  po powrocie z bułkami, u drzwi pojawił się "gość" :D
 kadry 
 dziewczynka w kapeluszu 
 Budka ze świeżymi owocami 
 kadr
  kadr 
 w porcie 
 :) 
 Flaga
  w porcie 
  łodzie 
 Wasz Lukas pruje
 motorki 
 Czegoś tu brakuje… :)
 panorama
 żagle 
 port 
 zachód słońca 
 kolacyjka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz