czwartek, 15 stycznia 2015

Tajlandia 2015



15.01.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)



U mnie wszystko ok. Na lunch jadłem ryż z warzywami, kurczakiem i jajkiem. A na deser… ziemniaki gotowane w mundurkach. Do tego pyszna zakąska i oczywiście sałatka. Znów było upalnie. Sprzątałem dom z pomocą :) 
Było bardzo gorąco. 
Na spacer wyruszyłem dopiero przed 18. Cykałem kwiaty i morze. Po zachodzie słońca maszerowałem po dwu molo pod osłonął nocy. Przed głównym Tajowie grali w swój sport Narodowy: Polega on na odbijaniu piłeczki (podobnej do Ping - Ponga) głównie nogami. Zrobiłem Im foto pod osłoną nocy. 
Wieczorem byłem w barze na piwie. 


smażony ryż z kurczakiem, warzywami i innymi dodatkami :)
 ziemniaczki pieczone w mundurkach
 pasta
 + warzywa na surowo
 kwiat Lotosu
 kadr innego nieznanego mi kwiatka
 Lilia wodna
 kadr
 morze
łódź długorufowa - na pierwszym planie
 motorówki
 + zachód słońca
 katamaran z oświetleniem

 Lukas spaceruje pod osłoną nocy
 Tajowie grają w Ich sport Narodowy
 w barze
 Tajka :*
+ ja





A co u Was? :o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz