czwartek, 7 sierpnia 2014

Tajlandia 2014

7.08.2014


Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?
U mnie wszystko ok :) Od rana było "polowanie" z aparatem na ślimaki :) Za czas jakiś trzeba było coś przekąsić. Wobec powyższego pojechaliśmy do restauracji na lunch tajski. Julek zjadł dużą porcję ryżu z mięskiem. Ja zamówiłem sobie krewetki z ananasem.  Następnie wyszliśmy na spacer. 

------------------------------------------

Wieczorem odwiedziłem bar z dziewczynami. Zamówiłem sobie piwko. Patrzę, a tu idzie moja dawna znajoma Pla :* (Rybka). Moje oczy i serce roześmiały się! >:D Porozmawiałem i zrobiłem sobie zdjęcia. Pla :* mówiła, że porzuciła dawną, mało płatną pracę i zmieniła na pracę barową. Zrobiłem sobie fotki także z innymi dziewczynami, wypiłem piwko i się pożegnaliśmy




































https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz