sobota, 23 sierpnia 2014

Tajlandia 2014

Tajlandia 2014

23.08.2014

Witam Was moje 

Kochane! :* / 

moi Kochani! ;)


U mnie wszystko ok :) Dziś naszkicowałem i zdjąłem dwie rozebrane kobiety.  Później z Tatusiem :* pojechaliśmy do domu Małgosi :* (Land&Houses Park) na śniadanie po drodze kupując chleb w piekarni Flintnsone bakery. Po 11 - tej Julek szalał z Adasiem w samochodzie zabawka. Jeździli wokół domu grając spoko - muzę >:D Zaś mi usiadł na nodze niezidentyfikowany owad latający :) musiałem się spieszyć, bo zaraz odleciał. Kolejno zjedliśmy owocowy deser (longony i małe banany). 
 Po 17 - tej wyszedłem na spacer  okrążając z 2-3 razy ulicę. osiedla. Do Julka :* przyjechał kolega Tawan :) 
 Wróciłem ugotowany, gdyż temperatura przekraczała 31C!
 Na kolację Małgosia :* zrobiła Lasagnę z wołowiną.  






















A co u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz