wtorek, 26 sierpnia 2014

Tajlandia 2014



26.08.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

 U mnie bardzo dobrze :) Dziś dowiedziałem się od Tatusia :*, że mój wózek elektryczny płynie z Bangkoku na Phuket i będzie do 7 dni! :D Bardzo mnie ucieszył ten news i już nie mogę się doczekać. Byłem z Tatą na lunchu w restauracji, a później już sam w barze na piwie Chang (Słoń). Rozmawiałem z Tajkami, jednej nawet zrobiłem zdjęcie :)  Po drodze napatoczył się kot ;) Kupiłem od Moto - Taja ananasa krojonego. 
Później pojechaliśmy do L&H, ale na dosłownie chwilkę, i wróciliśmy do biura (gdzie z Tatą :* mieszkamy. I deszcz się rozlał :)


I to było by na tyle. 
Pozdrawiam, :* i 3mcie się ciepło!

spicy lunch
 kwiaty + buty
 Znajoma Tajka :*
 kotek
 Moto-Taj owocowy 
 pizza w Algi Amici




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz