niedziela, 3 sierpnia 2014

3.08.2014

Witam Was moje

 Kochane! :* / moi

 Kochani ;)


U mnie w porządku. Chociaż nadal nie mam na czym jeździć (mój skuter elektryczny nie działa…), staram się tym faktem nie zamartwiać jakoś strasznie. 
Był dziś potworny upał - jak to zwykle w Tajlandii :) starałem się chodzić po domu, trochę ćwiczyłem. Julek :* wlazł na murek i po nim chodził :D usiadł pod papają więc ja go cyk! Potem Minecrafcił na iPadzie :) Adaś :* dostał drewniany domek do wkładania drewnianych klocków i nim się zajął. Później jeździł zabawkowym samochodem. 
A palmy wypuszczały nowe liście…

Julek pod papają
 liść papai na stole
 Julek :* z iPadem - Minecraft - uje
 nowe liście palm
 


Adaś :* z nowym, drewnianym domkiem 





P., S. zapraszam też na:

https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz