niedziela, 10 maja 2015

Tajlandia 2015


10.05.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

Tego dnia byliśmy w restauracji przy plaży Rawai Beach. Sprzedają i przyrządzają tam przepyszne owoce morza i ryby, a wszystko w tajskim stylu. Było wybornie! + jeszcze widoki na port i plaża :) 
Po lunchu wróciliśmy do biura.
Wieczorem pojechałem na spacer. Jak zwykle do portu, gdzie chodziłem po dwu molo. 
Wracając wywarła na mnie duży wpływ BMK - a 24. Prześliczna! Trwałem w zapatrzeniu przez dłuższy czas :)


Widok z Rawai Beach
 w restauracji Kan Eang Sea Food


atak z "Baśki" :D  
 Kasia :* 
 + Tata <3 :*
 nazwa restauracji
 nieznane z nazwy 

------------------------------------------------------

ulica 
 nocne zdjęcie: molo
 nocne zdjęcie: latarnia 
 + motorówki 
 ale bryka! >:D
 od tyłeczka >:D



Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz