sobota, 16 maja 2015

Tajlandia 2015


16.05.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Dzisiaj pojechałem do Małgosi <3 :* i do moich Braciszków J <3 :* i A <3 :* bawiliśmy się klockami Lego, rysowaliśmy, graliśmy itp . Julek <3 :* poddał mi pomysł na stworzenie animacji poklatkowej z klockami Lego. Wkrótce Małgosia <3 :* zrobiła pyszny i bardzo zdrowy lunch :) Później robiła obiad na jutro, a także upiekła chleb. 
Następnie pojechaliśmy na plażę Kathani Beach. Choć nie pływałem, było super! Małgosia musiała pilnować Dadasia <3 :* i Julusia <3 :*. Oglądałem faceta, który ćwiczył salta w przód i w tył. A także zachód słońca.

Animacja z panoramą (3 foty w jednej)
 lunch smaczny i zdrowy
 pierś kurczaka w majeranku
 Lukas i pierś >:D
 Małgosia <3 :*
 chlebek 
 plaża Katathani
palmy kokosowe
 Lukas na kocku :D
 plaża w czarnobiałym
 L. in B&W 
 facet ćwiczy salta
 zachód słońca






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz