sobota, 2 maja 2015

Tajlandia 2015


2.05.2015

Zwiedzanie kompleksu Świątyń Buddyjskich Wat - Chalong

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

W dzisiejszym dniu wybrałem się z Tatą <3 :* na zwiedzanie Wat Chalong - jest to kompleks Świątyń Buddyjskich
Najpierw jednak zahaczyłem o fryzjerkę, która skróciła mi włosy. 

Potem pojechaliśmy do wcześniej wspomnianego kompleksu Świątyń Buddyjskich Wat - Chalong. Rzeczywiście, jest ogromny. Mieści bardzo dużo budynków można by rzec sakralnych. Nie odwiedziliśmy wszystkich świątyń, ale sporą część. Do wszystkich budynków jest wymagane zdjęcie butów. Mnie jednak wpuścili na tak zwaną taryfę ulgową :), gdyż nie zdjąłem trampek (trzymających kostkę).   
Rzeźby Złotych Mnichów - w Świątyniach - wyglądały imponująco. Zrobiłem też modlących się Buddystów oraz Urny z prochami nie licznych zmarłych Tajów

Wieczorem wróciliśmy na przepyszną obiadokolację w wykonaniu Sandry <3 :* / Agi <3 :*
Rewelacyjna sałatka >:D <3


kwiatki u Fryzjerki
Lukas z nową fryzurą :) 

------------------------------------------------------------------------


W Wat - Chalong
kupuję kwiaty


kupuję kwiaty - z poważną miną
wrzucam monety
Złoty Mędrzec
Sauadee Krap
Świątynia 
Buddyści
Świątynia 



Smoki
Złoty Budda
modlący się
Świątynia 
podziw dla ogrodnika (ów) 

tutaj są spalane zwłoki 
autokar 
urna (dla nielicznych)
kolacja 


zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz