poniedziałek, 11 maja 2015

Tajlandia 2015


11.05.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Nazajutrz pojechałem do Pier 42 na basen. Pływało mnie się bardzo dobrze :) Ćwiczyłem też chodzenie w basenie. Zbierałem opadłe kwiaty i liście Plumerii białej. 
Wróciłem do domu na lunch (przyniesiony chyba z Fon Fon Sea Food). Był pyszny! 
Popołudniu naszkicowałem dwa rysunki: 

  1. Wojowników Ninja
  2. Kobietę w negliżu 


Po kawce pojechałem na spacer. 3 pierwsze zdjęcia obrazują kwiaty, które wydawały mi się ładne. Nie wiem jednak, czy nie było to moje prywatne odczucie ;)
Następnie chodziłem po dwu molo. Pierwsze (krótsze) obszedłem dwukrotnie. Zachód słońca był bardzo romantyczny :)



Pod parasolem
Pod parasolem
część basenu (z wodospadzikiem)
barek
ileż kwiatów i liści! :o
Plumeria biała
kurczak z ryżem + sosy i ogórek
moje szkice
kwiat Lotosu 
Plumerie 3 - kolorowe
europejskie róże 
pomost długi i łodzie długorufowe
przy brzegu
mój cień 
zachód słońca za Big Buddą 
Wasz Lukas 
plaża i kamienie
na drzwiach auta





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz