sobota, 23 maja 2015

Tajlandia 2015



23.05.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

W dzisiejszym dniu rano, pojechaliśmy z Adasiem <3 :*Julkiem <3 :* Małgosią <3 :* na śniadanko :) Sandwich Shop był otwarty od chyba 7, czy 8. Więc spoko :D Zamówiłem sobie kanapkę z sałatą, szynką, jajkiem itd . 
Później pojechaliśmy  do sklepu rowerowego, by zakupić nowy rower dla Adasia <3 :* 
Następnie ruszyliśmy na playgrond. A. <3 :* i J. <3 :* byli w siódmym niebie! >:D Super się bawiliśmy. Ja ćwiczyłem na siłowni na świeżym powietrzu. 
Wieczorem wróciliśmy do biura.  Tata <3 :* zrobił pyszną kolację na ciepło >:D

A co u Was?







 na śniadaniu
 moje śniadanie

 Małgosia <3 :*
 moi Bracia <3 :* 
 sklep z kanapkami 
 Adaś <3 :* bąbelkuje
 J. in b&w
 Margot <3 :*
 Adam <3 :*
 nie muszę chyba przedstawiać 
 J. <3 :* na jednym kole
 A. <3 :* między hulajnogami
 A. <3 :* na nowym rowerku
 kanapka na miano Mistrzów! >:D 
 plumeria czerwona
 jazgotliwce :D
 Dadaś <3 :* na nowym rowerze
 róża chińska, czyli hibiskus
 dinner 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz