wtorek, 19 maja 2015

Tajlandia 2015


18.05.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?


U mnie wszystko ok :) Dzisiaj od rana - po weekendzie - zabrałem się ostro za ćwiczenia na materacu. 
Przed południem byłem na basenie w Pier 42. Pływało mi się super! :D Przepłynąłem 20 x - tam i s powrotem - powierzchnię basenu + chodziłem i zbierałem kwiaty Plumerii białej które spadły do basenu. 
Na lunch umówiłem się z Sandrą <3 :* w Fon Fon Sea Food
Wieczorem po kolacji napiliśmy się czerwonego winka. Sandra <3 :* pakowała sprzęt na jutrzejsze nurkowanie. 


basen w Pier 42
 Lukas z prysznicem w tle
 sok z kokosa (bardzo orzeźwia) 
 + Sandra <3 :*
 moje jedno z najulubieńszych dań <3
 Sandra + Pad - Thai
 toast winkiem z Kasią <3 :* 
 Adaś <3 :* bawi się ciuchcią 
 Sandra <3 :* pakuje się na jutrzejsze nutkowanie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz