środa, 20 maja 2015

Tajlandia 2015


20.05.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Tego dnia były Urodziny mojego Dziadka <3 :* Miałem już przygotowaną Laurkę w Photoshopie Online free, kiedy mi internet odmówił posłuszeństwa :/ Wybrałem więc, gotową e - kartę z portalu Onet.pl. 
Na lunch jadłem pyszne krewetki z ostrym sosem i do tego dwa jajka na twardo w sosie sojowym. Był pyszny! :) Później wróciłem do domu, bo było za gorąco… dopiero po 17 - tej - kiedy upał lekko zelżał na sile pojechałem na spacer. Jak zwykle do portu. Wróbelek zjadał coś ze szczeliny w kostce brukowej. Byłem w Kan Eang Restaurant. Znalazłem tam trochę cienia i się przeszedłem. Nic nie zamawiałem, tylko była to wizyta czysto fotograficzna. Mam zdjęcia z pracownikami restauracji. 
Potem  poszedłem na spacer na molo (x2).

A co u Was?

Lunch z gara (spicy)
kwiat Lotosu
Książka, kawiarnia i bar w jednym 
napoje
świeża kawa
kwiat Lili wodnej
wróbelek na kostce brukowej
wnętrze 
szkło :)
stoliki z widokiem
widok na odpływ
łodzie motorowe 
 czapla biała
 odpływ
 orchidee, czyli storczyki
kąpielisko, czy co? :o
widoki z Chalong

huba, ale nie buba :D
stolik
Wasz Muzungu 
Wasz tańczący Muzungu
wnętrze 
lilie wodne
+ pla :D
z pracownikami 
self 
nazwa restauracji 
fala fale goni :) 
zatoka w bieli i czerni
+zachód


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz