sobota, 18 października 2014

Tajlandia 2014


15.10.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


Co u Was?


U mnie wszystko ok :) Tego dnia niebo było raczej pokryte chmurami - ale nie padało. Rano, jak zwykle ćwiczyłem i te sprawy :D Popołudniu byłem na spacerze. Pojechałem do portu. Powitał mnie optymistycznie napis na łodzi: Witam na molo Phuket! :)
Nieco później obserwowałem czaple siwą jak zlatywała nad powierzchnię wody, by następnie wyskoczyć! Niesamowite! Te jej skoki i wyskoki skojarzyły mi się z dawnym Adamem Małyszem (skoczkiem). 
Dużo miałem zabawy z poziomami w Photoshopie :D Bawiłem się świetnie, a efekty sami oceńcie :) 
Na koniec mojego spaceru, wstąpiłem do fryzjerki - Tajki, żeby mnie zgoliła na krótko. 


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz