sobota, 11 października 2014

Tajlandia 2014



11.11.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Jest dobrze! :) Byłem na zmianie opatrunku. - Jest bardzo dobrze! - powiedział lekarz i przykleił mi nowy, mniejszy opatrunek. Wróciliśmy z Tatusiem :* do domu. Zjadłem sałatkę warzywno-jajeczną made in Kasia :* i wyjechałem na spacer.
W drodze do portu, zrobiłem wybór kaw w jednym z licznych barów oraz  Tajki :* :* 
Morze w porcie w niektórym miejscach odpływało, odsłaniając piaszczyste dno. 
Na jednym z 3 molo odbywała się sesja ślubna Tajki i Taja
Zrobiłem też dzisiejszy zachód słońca za Big Buddę i horyzont.




sałatka warzywno-jajeczną made in Kasia :* & me
 którą kawę preferujesz? :)
 Tajki :* :* (spotkane po drodze)
 morze odpłynęło





 sesja ślubna :)


 zachód słońca  za horyzont 
 Pitaja lub smoczy owoctruskawkowa gruszka
 my dinner







Zapraszam też na:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz