czwartek, 9 października 2014

Tajlandia 2014



9.10.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)




Za mną dzień pełen wrażeń… :) Rano, podczas brania prysznica, poślizgnąłem się i przyłożyłem skronią w posadzkę. Trochę bolało, ale nie jakoś strasznie. Krew się lała i pojechałem z Tatusiem :* do szpitala. Tam miałem nakładane szwy i ogólnie było niespecjalnie. 
Po wizycie w szpitalu - biorę antybiotyk - strasznie zgłodniałem. Poszliśmy z Tatą :* do Happy Days, gdzie zamówiłem sobie hamburgera z frytkami (wiem, że nie zdrowe, ale od czasu do czasu - po takich przejściach, każdemu się należy). 
Popołudniu pojechałem do portu nad morze. słońce zachodziło i było bardzo romantycznie. 
na kolacje jedliśmy Sushi! >:D















A co u Was?

P. S. Zapraszam też na:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz