niedziela, 12 października 2014

Tajlandia 2014


12.10.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?


Tego dnia było grubo! >:D Najpierw zjedliśmy z Tatusiem :* i z Kasią :* obiad: 
ja wziąłem Massaman Curry z kurczakiem i żółtym ryżem. 
  
Później pojechaliśmy z Adasiem :*, Juleczkiem :*, Tatusiem :* i Kasią :* na plaże   . Było cudownie! >:D Słonko nie grzało jakoś specjalnie mocno, gdyż było zasłonięte chmurami. 4 Chłopcy + Kasia poszli pływać do morza, ja zostałem na brzegu kontemplując wybrzeże (plaże i panoramy). Jako atrakcja, zespół przygrywał na bębnach.  
Bardzo było miło.
Na obiadokolację jadłem Massaman Curry z ryżem, ananasem i warzywami :) 

Było pyszne! >:D























Zapraszam też na:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz