niedziela, 19 października 2014

Tajlandia 2014



19.10.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


U mnie wszystko ok :) Zjadłem porządny i bardzo smaczny lunch, a później pojechaliśmy do L&H. Żółw "przypędził" do ogródka i zasnął :D 
Julek :* z Kasią :* robili domowej produkcji latawiec. Adaś :* chciał też pomóc, ale przeważyły nieumiejętności - tak jak i mnie :). W końcu latawiec został zmontowany, ale niestety, nie poleciał …. :/
Wypiliśmy koktajl jagodowy i pojechaliśmy na plaże Vanui Beach. Nie wzięliśmy strojów na przebranie, więc tylko oglądałem plaże z brzegu. 

ale i tak było bardzo fajnie :)















----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


                                           
















                                      











A co u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz