poniedziałek, 13 października 2014

Tajlandia 2014



13.08.2014


Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)



U mnie wszystko ok :) Dzisiaj Tatuś :* z Kasią :* popłynęli na nurkowanie na Wyspy Phi - Phi na 2 - 3 dni
Ja nie wstawałem zbyt wcześnie >:D Obudziła mnie potrzeba i głód. Zszedłem więc na dół, załatwiłem potrzebę, umyłem się i przyjechała Małgosia :* Ruszyliśmy po Dasieńka :* i Julisia :* i pojechaliśmy coś konkretnego wrzucić na ruszt. Z restauracji rozciągały się cudne widoki. 
Wróciwszy do Office napić się herbaty, zaczął padać deszcz, a słońce świeciło! :D Ale nie widziałem tęczy… Potem pojechaliśmy na osiedle L&H. Tam zostałem aż do zmroku. 
Na kolację jadłem makaron ryżowy z mięskiem i sosem :) 


Widoki z restauracji


 kotek








                         A co u Was?

kto ma FB:

https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz