poniedziałek, 20 października 2014

Tajlandia 2014


20.10.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?



U mnie wszystko ok :) Rano, ćwiczyłem na materacu. Zajęło mi to ok. godziny. Później jak zwykle prysznic, i śniadanie. I jakoś to potoczyło się dalej. Z nowości, zacząłem rysować, ale nie skończyłem ;) 
W między czasie zmyłem trochę naczyń.
I tak się potoczyło aż do 16 - tej, kiedy to wypiłem kawę i wyjechałem na spacer. 
Jak zwykle w kierunku portu. Było pięknie! 
Panoramiczne obrazy przewalały się raz za razem :) Chodziłem też po molo. Przeszedłem spory kawałek, tak że się zmęczyłem i spociłem. 
Ale warto było :) Zapraszam Was do oglądania:

łodzie na brzegu i molo w tle
 drugie molo z zejściem na pokład
 w porcie  
 Tajka i Taj
 tego typa nie muszę przedstawiać :)























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz