poniedziałek, 27 października 2014

Tajlandia 2014



27.10.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


U mnie ok. Na lunch jadłem przyniesione sushi :) Później pojechałem do pralni z koszem pełnym brudnych ubrań. Wróciłem i znów wyjechałem :) Tym razem na spacer do portu. Zrobiłem 3 zdjęcia morza. Ponieważ nie było kawy w domu - została wypita - kupiłem Kasi :* i sobie kawki mrożone :D 
Wieczorem byłem w restauracji Happy Days. Kupiłem Kasi, Krzyśkowi i sobie krewetki z warzywami i sosem - na wynos - i odczekałem aż się zagrzeją. W międzyczasie nie marnowałem czasu, tylko cykałem fotki! >:D 

Japanes food
 Japanes sos


widoki
 kawa mrożona <3
 w restauracji
 znajoma Tajka :*
 artystyczna fotka
 Tajki :* :*
 kolacja warzywno-owocowo-krewetkowa :) 
 ryż
 detale :)






A co u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz