czwartek, 4 września 2014

Tajlandia 2014

Tajlandia 2014

4.09.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

 U mnie wszystko ok :) mój Wózek elektryczny jeszcze nie dopłyną z Szanghaju na wyspę. Ale zmierza :D Było dzisiaj bardzo gorąco, ale mimo żaru, coś tam udało mi się przećwiczyć :) Poza tym jak zwykle czytanie, nauka angielskiego i tajskiego, Relax i odpoczynek. W okolicach godziny 16 - tej odebraliśmy z Tatusiem Adasia, a następnie Juleczka, i udaliśmy się do niemieckiej restauracji "Fatti' s" na kolację. Zamówiłem sobie szaszłyka z ryżem i sałatką. Chłopcy wzięli szpacle z frytkami i sałatką. 




Wasz "gotujący się" Lukas >:D
Przedszkole Adasia (dawne Julka) 
 Dasieniek z Tatusiem

 Bożek nie wiem czego i jakiej religii


 świątynka buddyjska
 Orchidee w restauracji "Fattis"
 mój brat Julek
 wnętrze Fattis'a
 lodóweczka ;)
 szpacle z frytkami sosem i surówką 
 szaszłyk z ryżem i surówką




https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz