niedziela, 21 września 2014

Tajlandia 2014



Tajlandia 2014

21.09.2014

Witam Was moje Kochane :* / moi Kochani! ;)


Co u Was?

Za mną kolejny udany i szczęśliwy dzień. Rano, Julek palił suche zwiędłe liście na posadzce betonowej w ogródku.  Ja pilnowałem, żeby czegoś sobie nie zrobił. 
 Później pojechaliśmy z Mamusią :*, Tatusiem :* Julkiem :* i z Misiem :* na plaże (na północy wyspy). Pogoda może nie była super (do plażowania). Było pochmurno i wietrznie. Ale na szczęście nie do łapał nas deszcz. 
 Kolejno pojechaliśmy do wodospadu Lumpe Waterfall. Cyknąłem fotki wodospadu i wszedłem do wody! :D To było super orzeźwienie!  Najpierw trochę było zimno, jednak później już, odczucie chłodu ustąpiło doznaniom radości! :) 
 Pod koniec wycieczki pojechaliśmy do restauracji na tajski lunch. 
 Na nasz stół, najpierw wskoczył bardzo fotogeniczny kot ;) Żartowałem, że kot chyba chce zostać przerobiony na hot - kota >:D

Julek :* rozpala ognisko
 świątynia w drodze na plaże
 morze + czyjaś głowa :D 
 Mamusia :* na tle morza
 Michał po coś idzie
 Michał wraca :)

palma kokosowa


 Julek :* kopie tunel (do Polski?) :D
 Wasz Muzungu

 + Tata :*
 z Mamą :*



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz