wtorek, 2 września 2014

Tajlandia 2014



2.09.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


U mnie wszystko ok :) Mieszkam z Tatą u braci Julka :* i Adama :* Małgosia :* poleciała na Kubę. 
Zjadłem papaję - bardzo dobry owoc, w smaku przypomina naszą gruszkę - i ćwiczyłem, chodziłem itp . Zostałem sam na gospodarce. Tata pojechał do pracy, Adaś był w przedszkolu, Julian w szkole, a Pani Niche też pojechała załatwiać swoje sprawy. W lodówce miałem lunch, także sobie podgrzałem w kuchence mikrofalowej

----------------------------------------------

  Popołudniu poszedłem sobie na spacer ulicą (z kulą). Miałem na szyi aparat fotograficzny, także cykałem przyrodę! >:D


Papaja 
 róża chińska, inaczej zwana hibiskus 
 plumeria biała
 w murowana >:D
 i więcej? :o
 fontanna i kołowrotki w jeziorku
 karmienie rybek i ptaków
 kwitnąca palma butelkowa
 dwie różyczki



https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz