środa, 17 września 2014

Tajlandia 2014

Tajlandia 2014

17.09.2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


Wczoraj byliśmy na obiedzie z Mamusią :* w Rawai Beach. 



U mnie wszystko ok :) Przedpołudniem byłem z Bratem Misiem :* w Centrum Sportu. Był stretching, atlas, brzuszki (proste i skośne), rowerek, sztanga a na koniec ze sztangielkami. 
 Po treningu trzeba było naładować akumulatory. W tym celu, poszliśmy do Club House - u. Zamówiłem sobie warzywa z patelni + ryż. Miś zjadł krewetki z sałatą i czymś jeszcze :D 
 Później pojechaliśmy do Palm House's Scholl po Julka. I wróciliśmy do domu. 

Na kolację jadłem kiełbaski + grzankę made in Mike :D

Hibiskus
 ćwiczę na atlasie
 Mike dociąga do pasa
 lunch
 świątynka Buddyjska przed szkołą Julka
 kiełbaski + grzanka made in Mike







A co u Was?

Zapraszam też na:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz