piątek, 26 września 2014

Tajlandia 2014


26.09.2014


Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?


  Wczoraj wieczorem byłem na przejażdżce na "elektryku". Jeździłem sobie po porcie :) 
 A dzisiaj uczyłem się kształtów tajskich liter (pisałem). W przerwie szkicowałem okładkę mojego tajskiego zeszytu. 
 Następnie pojechałem na spacer :D Fotki zacząłem od przyrody, a konkretnie od roślin :). Później przyszło przez ptaki, a skończyło na morzu >:D


Wasz mroczny Muzungu >:D
 my drowing
 palma
liście różnych kształtów
 nieznane ptaki
 + moja przeróbka
  nieznane ptaki
 palmy kokosowe
   nieznane ptaki
  nieznane kwiatki 
 przeróbka: molo in b&w
 normalne molo :) 
 zachód słońca w porcie
 zachód słońca za Big Buddę
  Wasz Muzungu w porcie



I tak obrazowo przedstawiał się mój dzień. 

Egzotycznie pozdrawiam, :* i 3mcie się ciepło!

P. S. Zapraszam (śmiało!) do komentowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz