poniedziałek, 14 lipca 2014

Ostiaki w PL

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

Za mną ostatni dzień w Polsce Zjadłem dobry barowy obiad, potem byłem na sporym spacerze z Babcią :* 
 Po przyjściu do domu, wybrałem się z Bratem Michałem :* na pożegnalne piwo w Ambasadzie śledzia. Przed znalezieniem się tam, musiałem przejść spory kawałek na piechotę. Wypiliśmy z Braciszkiem piwko, a tu idzie Dziadek :*! Pożegnałem się z nim i miło pogawędziliśmy. 
Pod koniec przeszedłem szybkim krokiem Planty, Wawel i Miś :* zamówił taksóweczkę na Grodzką.



To było bardzo miłe pożegnanie i będę do niego - i nie tylko - częsro wracał pamięcią <3 

A jutro wyfruwam z Babcią :* do Tajlandii!!! >:D 































1 komentarz:

  1. To były ostatki w Krakowie, który leży daaaaaleko na NWW od Phuket. Od wczoraj czekamy na tropikalne reportaże z Sun Palm Village, Chalong Bay itd. oraz wiadomości rodzinne. AP

    OdpowiedzUsuń