poniedziałek, 21 lipca 2014

Notatka i foty z 21 lipca 2014 r...

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?


Dzisiaj byłem praktycznie cały dzień z moją Kochaną Rodzinką :* :* :* :*  Julek jeździł swoim monster truckiem po ogrodzie. Na polu był upał nie z tej planety!!! >:D Wkrótce zjedliśmy pyszny tajski lunch Khau - Man - Tom - Gai i rosołek tajski >:D Po obiedzie Julka zafascynował temat UFO i nawijał na ten temat do nocy :) Popołudniu wyjechałem  na spacer do "Centrum Sportu". Zatrzymałem się przy wejściu głównym i przeszedłem centrum 2 razy i już ściekałem potem Cykałem zdjęcia kwiatów i okolicy.

Fajnie było ;)

liany :)
 Julek i Monster Truck
 lunch 
 rosołek :)
 plumeria czerwona

 posąg Złotej Tajki (przed domem sąsiada)

 Chang :)
 Hibiskus = róża chińska

kwitnący żywopłot
 palma 
 + kokosy
 garnek >:D = kosz na śmieci >:D

 ktoś chętny? ;) 




 kwitnący bananowiec









 wodowrotek 
 karmienie rybek 


https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz